Julkorten

Har lyckats knåpa ihop årets julkort. Är riktigt nöjd själv, för så här snabbt och smidigt har det nog aldrig gått med ett så bra resultat :) Bild på slutresultatet kommer efter leverans…

Däremot har jag råkat ut för någon typ av sjuka… Har ständigt ont i magen lite som kramp men är ingen vanlig magsjuka. Gick hem från jobbet igår, så imorgon hoppas jag att jag är piggare! Det värsta är min rastlöshet.. Rastlöshet av den där jobbiga sorten då jag inte riktigt kan ta mig för att göra något. Även om det finns saker att göra. Skulle till exempel kunna plugga – okej, kanske inte så konstigt att det inte blir gjort.. Men jag skulle kunna pyssla eller redigera foton, men NEJ. Det bli inget gjort :(

Regnet smattrar som tusan mot rutan och allt jag skulle vilja göra är att krypa upp i soffan med en filt och en bok… Men som sagt, rastlösheten är för stor. Känns som att det ända som funkar är att sova men är rädd att jag inte kan sova inatt då.

Om Frida

En glad tjej som gillar livet. Mina stora intressen är foto, scrapbooking och hemmafix. Just i detta nu är jag väldigt inne på bakning av alla dess former och att sy. Provar alltså gärna på nya hobbys;) Har svårt för att sitta still, så har gärna mer än ett projekt på g:) Läser tredje och sista året på folkhälsovetenskapligt kandidatprogram i min hemstad Halmstad. Till hösten får vi för tillfället se vart vinden bär, men det lutar åt fortsatta studier mot en magisterexamen. Mitt motto är att njuta av livets alla dagar! och njuta är något man kan göra på många olika sätt:) Varje dag bör vara värd att leva!
Detta inlägg publicerades i Julmys. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Julkorten

  1. Marie skriver:

    Vad fina o mysiga!

Lämna en kommentar