Det går framåt..

Nu har jag äntligen lyckats slutföra tentan till företagshälsovården. Eller ja, den ska genomläsas.. Men inlämningen är på tisdag! Dessutom har jag under veckan lyckats skicka in min komplettering på en uppgift från Gävle kursen :) Och idag har jag slutfört min uppgift till seminariet i företagshälsovården. Det går helt enkelt i rätt riktning!  Snart känns det som att jag är ikapp med allt sedan mina resor. Underbart :) Nu är det väl snart dag att ta tag i nästkommande delar bara, haha.. Men snart så…

Idag ska dessutom boendet i Gävle för kursträffen bokas. Ska bli kul att få komma upp dit! Hoppas bara att jag hinner få en glimt av den omtalade bocken innan den eldas ner… I år ska de tydligen lägga ett lagen av is på honom ;)

Dagen igår blev en städdag Allan. Allt städades, skurades och tvättades här hemma från topp till tå. Så nu är julstädningen genomförd och imorgon är det dags för advent och julpyntningen här hemma. Jag är en av dem som kör all pyntning på en och samma gång. Jag är inte så mycket för tomtar utan klär mer eller mindre in hela mitt hem i mossa och en massa ljus ;)

Första inhandlingen av material till julgodis genomfördes också igår, så om jag pluggar duktigt en stund till ska jag få tillverka egen wienernougat :) Detta blir premiär för mig, men jag älskar den köpta så jag hoppas det blir riktigt gött!

Om Frida

En glad tjej som gillar livet. Mina stora intressen är foto, scrapbooking och hemmafix. Just i detta nu är jag väldigt inne på bakning av alla dess former och att sy. Provar alltså gärna på nya hobbys;) Har svårt för att sitta still, så har gärna mer än ett projekt på g:) Läser tredje och sista året på folkhälsovetenskapligt kandidatprogram i min hemstad Halmstad. Till hösten får vi för tillfället se vart vinden bär, men det lutar åt fortsatta studier mot en magisterexamen. Mitt motto är att njuta av livets alla dagar! och njuta är något man kan göra på många olika sätt:) Varje dag bör vara värd att leva!
Det här inlägget postades i Vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

