Äntligen framme

Helt underbart! Jag är på plats och livet leker :) Kristin och Sebastian kom och hämtade mig på flygplatsen och stod redo med varsin kaffe. Eftersom jag landade halv ett på natten såg vi detta som en nattsuddar kväll;) Dessvärre kom aldrig mitt bagage med eftersom min resa blev stressig och försenad redan i Köpenhamn. Planet som skulle ta mig till London var försenat från sin tidigare flight från London, därför kom vi iväg 1,5 h senare än beräknat. Detta resulterade i att jag hade 30 minuter på mig i London till att byta terminal och hinna med min flight. Till detta lilla byta rekomenderas att man har ca 2 h eftersom man ska åka både buss och gå ganska långt. Kände genast hur lycklig jag var över att jag rest i mina joggingskor;) men sagt och gjort, jag spurtade som tusan, först till bussen och sedan från bussen till gaten! (kan tillägga att planet lyfte lite senare än beräknat). Konstigt nog var inte bagagepersonalen lika snabb som jag, haha… Så bagaget kom fram till Perth ett helt dygn efter mig.

Nästa träningspass det dygnet blev att putta hem K & S bil sista biten från motorvägen, haha.. Så kan det gå när man inte har den nyaste bilen;) Tur att vi hade fått i oss en varsin extra stark kaffe!

Första dagen blev det en tur in till Perth med sightseeing och en tur till Kingspark. En gigantisk och väldigt fin park med underbar utsikt. Infogar lite bilder och låter dem tala om dagen..

Idag är det Kristins födelsedag så nu efter en avslutade powerwalk ska jag o K ta tåget till någon marknad medans S sitter och pluggar. Semster var det;)

20111022-122834.jpg

20111022-122847.jpg

20111022-122909.jpg

Om Frida

En glad tjej som gillar livet. Mina stora intressen är foto, scrapbooking och hemmafix. Just i detta nu är jag väldigt inne på bakning av alla dess former och att sy. Provar alltså gärna på nya hobbys;) Har svårt för att sitta still, så har gärna mer än ett projekt på g:) Läser tredje och sista året på folkhälsovetenskapligt kandidatprogram i min hemstad Halmstad. Till hösten får vi för tillfället se vart vinden bär, men det lutar åt fortsatta studier mot en magisterexamen. Mitt motto är att njuta av livets alla dagar! och njuta är något man kan göra på många olika sätt:) Varje dag bör vara värd att leva!
Det här inlägget postades i Semester. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Äntligen framme

  1. emelie skriver:

    Vad skönt att du är framme :) passa på o njut av sommarvärmen för här riskerar man att blåsa bort o även drunkna på köpte i regnskurarna ;)
    Ha de bäst min vän!!! Pusss

Kommentera

