Myskväll

Just love it! Nu känns det som att hösten är här på riktigt, även om det fortfarande är ganska varmt. Men just nu blåser det utanför mitt fönster, det är mörkt och himlen är regngrå med snabba moln. Tänker tillbaka på mitt och Emes scones mys för två veckor sedan och tänker att det snart är dags igen! En riktigt härlig höstaktivitet, dessutom en av de bästa!

Har ju gett mig tusan på att komma in i tedrickandet, tycker det känns så mysigt med en kopp te. Så nu med det samma ska jag resa mig upp och fixa en kopp. Ikväll blir det en lugn kväll, ska unna mig att titta en sväng på TV tror jag bestämt. Inte för att jag har den minsta aning om vad som går, men ska väl lyckas hitta något! Innan dess får det bli en snabb vända med näsan i böckerna.

Nu när jag lärt mig dricka te smakmässigt har jag bara en önskan kvar.. Nu vill jag bara hitta en riktigt mysig tekopp, en stor sådan. Någon som har köpställe tips?!

Om Frida

En glad tjej som gillar livet. Mina stora intressen är foto, scrapbooking och hemmafix. Just i detta nu är jag väldigt inne på bakning av alla dess former och att sy. Provar alltså gärna på nya hobbys;) Har svårt för att sitta still, så har gärna mer än ett projekt på g:) Läser tredje och sista året på folkhälsovetenskapligt kandidatprogram i min hemstad Halmstad. Till hösten får vi för tillfället se vart vinden bär, men det lutar åt fortsatta studier mot en magisterexamen. Mitt motto är att njuta av livets alla dagar! och njuta är något man kan göra på många olika sätt:) Varje dag bör vara värd att leva!
Det här inlägget postades i Vardag. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Myskväll

  1. emelie skriver:

    Vi får ha temyskvällar i höst! O mer sconesmys fina du! <3

  2. Kristin skriver:

    Här dricks det te hela tiden så förbered dig på tekvällar :) PUSS
    Dock har jag inga mysiga koppar utan ikea koppar fick det bli haha!

    • Frida skriver:

      IKEA funkar finfint. Vet däremot inte helt säkert om jag kommer vilja dricka te hos dig när det är så varmt;) Tänker mig ett svalkande glas vin… haha;) Puss

Kommentera

