Njae…

Har kommit en bit på vägen med min seminariumuppgift. Men har också konstaterat att det inte brinner tillräckligt mycket i knutarna ;) haha.. Har lite (?) fix kvar… Men tog paus för matlagning som sedan fortsatte med massa bloggläsande. Frågan är nu om det 19.45 en lördagskväll är helt nödvändigt att återgå till plugget?! njae.. får se. Men i min paus har jag nu lyckats beställa ett nytt större minneskort till min kamera. Här kan jag LOVA att det laddas för resor för fulla muggar. Nu är det inte ens fem veckor kvar tills jag åker till Aussie och underbara Kristin och hennes Sebastian. Sedan har jag också, i veckan, boka en resa till London. Mellan mina resor hinner jag vara hemma cirka en och en halv vecka.. Bäst att använda resväskan när jag väl dammat av den tänker jag :D

Om Frida

En glad tjej som gillar livet. Mina stora intressen är foto, scrapbooking och hemmafix. Just i detta nu är jag väldigt inne på bakning av alla dess former och att sy. Provar alltså gärna på nya hobbys;) Har svårt för att sitta still, så har gärna mer än ett projekt på g:) Läser tredje och sista året på folkhälsovetenskapligt kandidatprogram i min hemstad Halmstad. Till hösten får vi för tillfället se vart vinden bär, men det lutar åt fortsatta studier mot en magisterexamen. Mitt motto är att njuta av livets alla dagar! och njuta är något man kan göra på många olika sätt:) Varje dag bör vara värd att leva!
Det här inlägget postades i Vardag. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Njae…

  1. Kristin skriver:

    London baby!? :) Låter mycket trevligt. Blir detta innan eller efter aus?
    Jag har vart uppe sedan 6 imorse, det blåser storm där ute o regnet öser ner, lite mysigt faktiskt:)
    Bara mys framför soffan idag får det bli..Puss på dig min sötnöt

  2. Kristin skriver:

    Efter att ha läst detta inlägg två gånger insåg jag att mitt namn tydligen är KRISTINA!!!! Detta gillar vi inte hihi

Kommentera

