Fika besök

I eftermiddags var jag och Linda på jobbet och hälsade på Kristin och Melker. Han måste vara den snällaste sorten i bebisligan. Satt nöjt med och lyssnade på mejjanskvallret och pausade emellanåt med en tupplur ;)

Dagen på jobbet har varit otroligt galen och VÄLDIGT rolig. Kan erkänna att det inte är den dagen då jag gjort flest vettiga knop på bygget, men som sagt – roligt var det! Jag och Eva har sysselsatt oss med att sortera en felleverans av kartonger. Mer än hälften skulle sorteras ut och slängas. Till denna aktivitet roade vi oss med att lyssna till finfina bitar på spotify från iPhonen. Inget rungande ljud, men nock för oss…


Fick fotat deras kise med. Enligt mig en skrämmande katt, en av tassarna (eller båda..) är gigantisk.. Bigfoot it is!

Om Frida

En glad tjej som gillar livet. Mina stora intressen är foto, scrapbooking och hemmafix. Just i detta nu är jag väldigt inne på bakning av alla dess former och att sy. Provar alltså gärna på nya hobbys;) Har svårt för att sitta still, så har gärna mer än ett projekt på g:) Läser tredje och sista året på folkhälsovetenskapligt kandidatprogram i min hemstad Halmstad. Till hösten får vi för tillfället se vart vinden bär, men det lutar åt fortsatta studier mot en magisterexamen. Mitt motto är att njuta av livets alla dagar! och njuta är något man kan göra på många olika sätt:) Varje dag bör vara värd att leva!
Det här inlägget postades i Foto, Vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

