Tiden går…

Tiden går fort nu. Riktigt fort! På onsdag ska C-uppsatsen vara klar, då har vi vår sista handledning. Och på fredag är det sista inlämning, då finns det inget mer att göra – inte med vår uppsats… Däremot får vi en annan grupps uppsats i vår hand som vi ska opponera på. Vi ska läsa den och riktigt sätta oss i ni den för att försöka hjälpa den gruppen få en uppsats på topp. Ska bli spännande och se vad vi kommer få läsa om. Like it!

Upp till detta händer det en massa annat. Mycket av den lilla tid jag har utöver uppsatsen går till min fina familj, till min papps <3 Familjen betyder så himlans mycket och alltihop handlar om kärlek och väldigt starka band. För alltid! <3

Helgen har tillbringats på fabriken (jobbet) så idag fick jag med automatik sovmorgon när jag gick upp kvart över sex. Inte illa ;) Har haft en väldig fart här på morgonen och äntligen fått gjort en omgång av min musli. Sedan jag började göra egen musli i höstas kan jag inte sluta! Hur bra som helst att få välja innehåll och kunna variera hej vilt och göra den precis som JAG vill ha den. Det bästa är att det finns så otroligt mycket olika saker man kan hälla i.. Kanske tur att jag har ett litet skafferi som sätter stopp för mina inköp, jag få liksom inte plats med hur mycket som helst i skåpet. I vilket fall så har jag mycket nötter, frön och olika gryn. Detta rostar jag sedan i ugnen honung och massa kanel.

Nu är det dags att starta med arbetet kring uppsatsen, Anja är på ingång :) Hoppas ni får en bra dag och en härlig vecka! (Undra om man kan ha något annat när det är så underbart väder…)

Om Frida

En glad tjej som gillar livet. Mina stora intressen är foto, scrapbooking och hemmafix. Just i detta nu är jag väldigt inne på bakning av alla dess former och att sy. Provar alltså gärna på nya hobbys;) Har svårt för att sitta still, så har gärna mer än ett projekt på g:) Läser tredje och sista året på folkhälsovetenskapligt kandidatprogram i min hemstad Halmstad. Till hösten får vi för tillfället se vart vinden bär, men det lutar åt fortsatta studier mot en magisterexamen. Mitt motto är att njuta av livets alla dagar! och njuta är något man kan göra på många olika sätt:) Varje dag bör vara värd att leva!
Det här inlägget postades i Vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

