Härlig start och skön känsla

En hittills effektiv morgon är i full gång:) Underbart! Har lyckats få gjort en massa pluggande som inneburit läsande och tolkande av tröttsamma vetenskapliga artiklar. Detta är numer min vardag (mina helgdagar, mitt kvälls- och nattlektyr.. LÄS MITT LIV) eftersom vi har två veckor kvar av uppsatsskrivandet. Samtidigt som det känns lite tjatigt känns det också intressant och jag vet inte om jag kan säg kul… men det känns nöjsamt när jag inser att jag snart är klar – att jag är på god väg att ha klarat av en kandidatexamen:)

Idag kommer jag att ha min sista föreläsning. Vi kommer få information om vårt seminarium med opponent- och respondentskap för uppsatserna. Det är då vi presenterar vårt lilla verk och får ta del, och lyssna på de andra arbeten. Kommer bli intressant tror jag!

Nu ska effektiva jag ta och fortsätta med mina planer, haha.. Dags att slänga ihop en ny drömrulltårta. Den andra försvann, som väntat, i ett nafs;) Sedan SKA jag, om det blir tid över innan Anja kommer och vi ska skriva, redigera foton. Har massor att göra! Bara att sätta igång;) Här kommer ett foto jag tog på Eme i måndags…

Om Frida

En glad tjej som gillar livet. Mina stora intressen är foto, scrapbooking och hemmafix. Just i detta nu är jag väldigt inne på bakning av alla dess former och att sy. Provar alltså gärna på nya hobbys;) Har svårt för att sitta still, så har gärna mer än ett projekt på g:) Läser tredje och sista året på folkhälsovetenskapligt kandidatprogram i min hemstad Halmstad. Till hösten får vi för tillfället se vart vinden bär, men det lutar åt fortsatta studier mot en magisterexamen. Mitt motto är att njuta av livets alla dagar! och njuta är något man kan göra på många olika sätt:) Varje dag bör vara värd att leva!
Det här inlägget postades i Foto, Vardag. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Härlig start och skön känsla

  1. emelie skriver:

    Duktiga du!! och duktiga ni och duktiga vi ;)

Kommentera

