Dagens äventyr

Så var det söndag igen och veckan är strax slut. Dags att starta en ny fin och bra vecka. Dessutom är det dags för påsk:) Och så fort det blir påskafton jublar jag högt, då är det dags för mig och Eme att gå på Håkan Hellström – underbart!

Firade riktig helg idag och unnade mig en sådan där härlig andra frukost idag igen. Även om det idag kan kallas för tidig lunch. Slängde ihop en riktig morfarklassiker idag, blodpudding och lingon. Har inte ätit det på väääldigt länge och fick en snilleblixt på Maxi häromdagen när de sålde 2 för 10 kr. Undra om det finns billigare mat?

  

I eftermiddags var jag och Heléne ute på äventyr. Stadium outlet öppnade här i stan i fredags. Vi (Heléne) hade ärenden som gjorde att vi ändå cyklade förbi, så vi kunde liksom inte låta bli att gå in. Jisses vilka fynd vi gjorde! Jag är nu laddad för en riktigt härlig träningssäsong och hopps att lite nya kläder kan pigga upp det hela (faktum är att det brukar vara så). Fick köpt linnen från Rönnisch för endast 150 riksdaler, likaså ett par träningstights. Riktigt bra:)Så nu finns det inga ursäkter till att träna, all in är vad som gäller! Tänker att detta är väldigt så bra eftersom jag har det dära Göteborgsvarvet framför mig…

Som sagt, nya vecka och nya tag imorgon. HÄRLIGT! Nu är dessutom min skrivarkompis till uppsatsen tillbaka:)

Om Frida

En glad tjej som gillar livet. Mina stora intressen är foto, scrapbooking och hemmafix. Just i detta nu är jag väldigt inne på bakning av alla dess former och att sy. Provar alltså gärna på nya hobbys;) Har svårt för att sitta still, så har gärna mer än ett projekt på g:) Läser tredje och sista året på folkhälsovetenskapligt kandidatprogram i min hemstad Halmstad. Till hösten får vi för tillfället se vart vinden bär, men det lutar åt fortsatta studier mot en magisterexamen. Mitt motto är att njuta av livets alla dagar! och njuta är något man kan göra på många olika sätt:) Varje dag bör vara värd att leva!
Det här inlägget postades i Vardag. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Dagens äventyr

  1. Gud vad det ser gott ut.. :) Tyvärr gillar jag de inte men de ser nästan ut som chokladkaka :P Den högra bilden med hjärtat är jättesöt!

    • Frida skriver:

      Haha, nä är väl ganska många som inte gillar det, är ju en udda smak.. Tack:) O duuu va fin din bild var på vild temat! Superhärlig:)

Kommentera

