This is my life

Nu är en del av mitt osociala liv till enda. Har lyckats plöja hela Skilda Världar boxen;) Så nu är jag tillbaka, haha.. Riktigt bra det där, men tänk så annorlunda man ser på det nu tio år (och mer därtill) senare. Lovley:) Men det är väl kanske tur, att tanken och reaktionen på saker och ting har förändrats, ser det som ett gott tecken.

Dagarna denna veckan har tillbringats tillsammans med min underbara vän Karlsson och våra datorer. Vi har ägnat oss åt att hänga på olika databaser där vi sökt och läst vetenskapliga artiklar för glatta livet. C-uppsatsen börjar ta form sakta men säkert (hoppas vi). I eftermiddag är det dags för handledning, räknar lite med att bli sågande längs med fotknölarna, haha.. Det är liksom lite av handledarens stil, bästa att förbereda sig på det så kan det bara bli bättre;)

Innan dess är det dags för en ny dag som dagistant. Passar perfekt nu med lite paus från allt det seriösa för att få leka av sig lite. Idag ska vi dessutom iväg på skogsutflykt, så det blir en utmaning att överleva i väderomständigheterna. MEN – Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder! Kommer mysigt med matsäck och grejer:)

Ikväll kommer ytterligare en höjdpunkt, en riktigt bra dag detta! Då är det dags för ost- och vinkväll här hemma med mina flickor. Hoppas ni får en mysig och bra dag, det tänker jag ha;)

Om Frida

En glad tjej som gillar livet. Mina stora intressen är foto, scrapbooking och hemmafix. Just i detta nu är jag väldigt inne på bakning av alla dess former och att sy. Provar alltså gärna på nya hobbys;) Har svårt för att sitta still, så har gärna mer än ett projekt på g:) Läser tredje och sista året på folkhälsovetenskapligt kandidatprogram i min hemstad Halmstad. Till hösten får vi för tillfället se vart vinden bär, men det lutar åt fortsatta studier mot en magisterexamen. Mitt motto är att njuta av livets alla dagar! och njuta är något man kan göra på många olika sätt:) Varje dag bör vara värd att leva!
Det här inlägget postades i Vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

