Sjuksöndag

Helgen har varit lugn men ack så bra. Har dessvärre dragit på mig en förkylning som kallas duga :( Och just nu har jag verkligen inte tid för det. Borde lägga ALL energi på att plugga järnet. Tiden nästan flyger fram mot tentadags, usch och fy… Vet inte riktigt om jag varit såhär nervös/orolig inför en tenta tidigare. Så okej, kanske är på tiden, haha..

Har varit i dalen och fotat Matte, Carro och magen igen. Mysigt! Var där igår också för att fira Carros 30 årsdag då hade jag lyckats få ihop ett litet album med fotona från förra gången. Så nu är meningen att det ska fyllas på så att magen kan följas när den växer:)

Annars idag har jag pluggat idag och försökt hålla mig lugn för att kurera min förkylning.. Har allvarlig funderingar på att ge mig på ett nytt försök med det där te drickandet:P Kanske ska kan bli ett av projekten för denna veckan?! Får helt enkelt bli pluggande och tedrickande för hela slanten!

Fick för mig innan att jag skulle fota min frisyr.. men pessimistisk som jag är blev det inget bra foto, så det får helt enkelt vänta;) Men kort är det i alla fall!

Hoppas ni får en bra start på veckan. Jag ska so, sagt ta tag i det där pluggandet på fullaste allvar, fast känner mig nöjd som fått gjort ganska mycket idag- det bådar gott;)

Om Frida

En glad tjej som gillar livet. Mina stora intressen är foto, scrapbooking och hemmafix. Just i detta nu är jag väldigt inne på bakning av alla dess former och att sy. Provar alltså gärna på nya hobbys;) Har svårt för att sitta still, så har gärna mer än ett projekt på g:) Läser tredje och sista året på folkhälsovetenskapligt kandidatprogram i min hemstad Halmstad. Till hösten får vi för tillfället se vart vinden bär, men det lutar åt fortsatta studier mot en magisterexamen. Mitt motto är att njuta av livets alla dagar! och njuta är något man kan göra på många olika sätt:) Varje dag bör vara värd att leva!
Det här inlägget postades i Foto, Vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

