Nöjd

Måste skriva.. Helt fantastiskt! Klockan är 17.30 (pip) och det är LJUST ute. Lovley:) Välkommen ljuset!

Fredagen och helgen har tillbringats på fabriken. Har dock hållit mig själv riktigt aktiv efter jobbet. Lite bonus för det tycker jag, haha.. I fredags fick jag ett riktigt röjar-ryck här hemma. Fick rensat på vinden och i garderoben plus lite överallt annars i lägenheten. Men mest nöjd blev jag med min garderob som nu är ommöblerad och försedd med en massa krokar och andra fiffiga lösningar och idéer. Numer har jag krokar där jag sorterat min halsband och andra krokar där jag hängt upp min skärp. Ordning och reda! Dessa krokar har legat och skräpat här hemma i snart ett år och har hela tiden varit tilltänkta till just halsband och skärp i garderoben. Så just nu säger jag – bättre sent än aldrig;)

Igår blev det en rejäl städning av hela lägenheten och sedan tacomys och häng med Heléne. Fick dessutom tagit mitt foto för veckans tema på ettfotoiveckan.blogg.se (får inte ihop länkningen…) Heléne ställde upp som modell för temat Barndom. Resultatet kommer laddas upp inom kort på bloggen och troligtvis här under morgondagen.

Nu ska jag ladda med Ben&Jerry efter en riktigt knepig dag på jobbet. Ingen maskin som ville funka som de skulle så blev en lång dag… Dessutom var jag flitig både igår och idag efter jobbet och fick sprungit en runda ute i Kvibille. Känner mig väääldigt nöjd;) Så nu intar jag helt klart Ben&Jerry med gott samvete, haha…Och senare ikväll ska det bli sconeshäng och filmmys med Eme.

Om Frida

En glad tjej som gillar livet. Mina stora intressen är foto, scrapbooking och hemmafix. Just i detta nu är jag väldigt inne på bakning av alla dess former och att sy. Provar alltså gärna på nya hobbys;) Har svårt för att sitta still, så har gärna mer än ett projekt på g:) Läser tredje och sista året på folkhälsovetenskapligt kandidatprogram i min hemstad Halmstad. Till hösten får vi för tillfället se vart vinden bär, men det lutar åt fortsatta studier mot en magisterexamen. Mitt motto är att njuta av livets alla dagar! och njuta är något man kan göra på många olika sätt:) Varje dag bör vara värd att leva!
Det här inlägget postades i Hemmapyssel, iPhone foton, Vardag. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Nöjd

  1. emelie skriver:

    Åh duktiga fina du!!! <3

Kommentera

