Härliga måndag igen

Nu var det måndag igen, härligt! Denna veckan finns det inte så många planer dock (än!). Men känns ganska skönt det också. Idag blir det veckohandling, föreläsning och ett step-pass.

Igår startade vi äntligen upp vår fotoutmaning:) Jag, Gisela och Pamela utmanas nu med ett nytt tema (som vi lottar fram) varje söndag och har inlämning för veckan varje söndag 15.00. Känns hur kul som helst! Veckans tema nu är barndom, ska bli spännande och se vart det slutar. Just nu har jag 190 idéer som snurrar, får se hur många som kan tänkas finnas kvar i slutet av veckan….Utmaningen kommer gå att följa på ettfotoiveckan.blogg se.

90 540 steg har precis rapporterats in efter förra veckans räknande. Detta går fint känner jag! Med tanke på att vi ska rapportera in minst 70 000 så känns det som att jag stegar på ganska bra, haha.. Sen kan man undra hur länge galenskapen över det hela håller i sig;) Måste erkänna dock att den har börjat att lägga sig lite smått!

Hoppas ni får en bra veckostart! Nu är det dags för mig att vässa arbågarna och ta mig in på maxi tillsammans med pensionärerna;)

 

Om Frida

En glad tjej som gillar livet. Mina stora intressen är foto, scrapbooking och hemmafix. Just i detta nu är jag väldigt inne på bakning av alla dess former och att sy. Provar alltså gärna på nya hobbys;) Har svårt för att sitta still, så har gärna mer än ett projekt på g:) Läser tredje och sista året på folkhälsovetenskapligt kandidatprogram i min hemstad Halmstad. Till hösten får vi för tillfället se vart vinden bär, men det lutar åt fortsatta studier mot en magisterexamen. Mitt motto är att njuta av livets alla dagar! och njuta är något man kan göra på många olika sätt:) Varje dag bör vara värd att leva!
Det här inlägget postades i Ett foto i veckan, Foto, Vardag. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Härliga måndag igen

  1. Kristin skriver:

    Hej hjärtat..Vad kul att ni hittar på saker, gör inte vardagen så seg och tråkig.
    Det är många bloggar att följa nu:)

    Vår väderprognos visar 35-37 grader 7 dagar framöver..Jag blir matt bara att se det! Idag testade jag en skinnjacka men det känns fortfarande långt ifrån jag kan använda den…

    Saknar

    Pusss

Kommentera

