Ny vecka, nya möjligheter <3

Så var det dags att starta upp en ny vecka:) I like! Veckohandlingen fuskade jag med och fick gjort redan i lördags… Så nu återstår städning och en promenad innan det är dags för skolan och seminarium 13.00. Ska också hinna med lite plugg innan dess är planen. Ikväll blir det besök i Simlångsdalen hos bror. Och ikväll ska kameran få åka med mig- vi har fått ett uppdrag:)

Idag är det ju dessutom den där ”jippodagen”- Alla Hjärtans Dag. Vet inte om det är så mycket att fira egentligen? Borde man inte kunna visa sin kärlek vilken dag som helst annars och inte samtidigt som ALLA andra och dessutom när det uppmärksammas ÖVERALLT hur långtid som helst innan? Tycker det borde kännas som mer äkta, mer uppriktig kärlek och vänskap utan att det är påtvingat. Det är vad jag tänker. Hoppas ni får en trevlig dag, med eller utan jippo;)

Jag lyckades däremot få i mig ett par jippomackor till frukost, haha.. Nu är det dags för städning och det blir till dansbandsskivan som vanligt;) Går så bra såå!

Om Frida

En glad tjej som gillar livet. Mina stora intressen är foto, scrapbooking och hemmafix. Just i detta nu är jag väldigt inne på bakning av alla dess former och att sy. Provar alltså gärna på nya hobbys;) Har svårt för att sitta still, så har gärna mer än ett projekt på g:) Läser tredje och sista året på folkhälsovetenskapligt kandidatprogram i min hemstad Halmstad. Till hösten får vi för tillfället se vart vinden bär, men det lutar åt fortsatta studier mot en magisterexamen. Mitt motto är att njuta av livets alla dagar! och njuta är något man kan göra på många olika sätt:) Varje dag bör vara värd att leva!
Det här inlägget postades i Vardag. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Ny vecka, nya möjligheter <3

  1. Inger skriver:

    Jag önskar jag också vore så där positiv! För mig är det alltid ny vecka, nya bekymmer, hehe!

  2. Fina paprika hjärtan :)
    Jag tycker alla hjärtans dag är en hemsk dag. Nej, inte för att jag är singel och bitter utan för som du skrev. Mycket roligare och finare och mer på riktigt att bli uppmärksammad en dag då man inte ”måste”.
    Nu bloggar jag här. :)

Kommentera

