Min lördag

Idag är det precis som igår sanslöst fint väder, strålande sol och blå himmel. Igår var det jobb hela dagen men så fort dagens arbete var utfört tog jag mitt pick och pack för att köra hem fort som attan för att hinna med en långpromenad i solen, helt underbart! Tog mig ner till stranden och blev riktigt imponerad… Dessvärre hade jag ingen kamera med mig. Men kan säg att jag fick se lite av naturens underverk;) Många stora isblock hade blåst upp på hela sand-delen och skapade stora högar. Pratade med H samtidigt så blev inte så bra bilder med telefonen heller.. :P

Kvällen igår spenderades här hemma med Eme. Underbart! Vi lagade goda fiskbiffar och potatismos. Till detta unnade vi oss lite vin såklart, det var ju lördag;) Slötittade på melodifestivalen, kan väl inte riktigt säg att jag är impad… haha, men alltid något att titta på!

 

Om Frida

En glad tjej som gillar livet. Mina stora intressen är foto, scrapbooking och hemmafix. Just i detta nu är jag väldigt inne på bakning av alla dess former och att sy. Provar alltså gärna på nya hobbys;) Har svårt för att sitta still, så har gärna mer än ett projekt på g:) Läser tredje och sista året på folkhälsovetenskapligt kandidatprogram i min hemstad Halmstad. Till hösten får vi för tillfället se vart vinden bär, men det lutar åt fortsatta studier mot en magisterexamen. Mitt motto är att njuta av livets alla dagar! och njuta är något man kan göra på många olika sätt:) Varje dag bör vara värd att leva!
Det här inlägget postades i iPhone foton. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Min lördag

  1. emelie skriver:

    En helt underbar lördag med trevligt soffhäng!!! Fina du <3

Kommentera

