En torsdag

Nu är det torsdag igen och veckan är snart slut. Galet vad fort tiden går! Ikväll har jag varit på ett afro pass på gymmet. Kan tala om att JA, jag kommer ha träningsvärk imorgon. Var längesedan jag var på afro… Och inte nog med att jag genomförde passet. Jag och min stegräknare tog ett gemensamt beslut att vi skulle besöka gymaskinerna också, allt för ett par extra steg;) Bestämt och gjort! Detta kommer resultera i att jag kommer absolut känna av vart min rumpa sitter de närmsta dagarna…Innan stegräknartävlingen är över i april undrar jag hur mycket ”extra” träning jag får ihop, haha…

Har hunnit med en mysig konditorifika idag med Anna och Anja. Vi hade bestämt en dejt med semlor. Väl framme på Regnbågen efter en snabb sväng på stan i ösregn visar det sig att dom har sluuuut på släta bullar… Det enda som fanns att tillgå var VANLIG semla med mandelmassa och det är inte min favvo precis. Har hittat lyxvarianten på Regnbågen med vaniljkräm i;) Eftersom bullarna nu var slut fick jag nöja mig med en passion- och chokladtårtbit. Inte fy skam den heller, så jag gissar att jag inte ska gnälla, haha…

Lovade mig själv en tidigt kväll i kväll för att hinna med att läsa en massa innan det var dags att fälla de små blå för natten.. Nu blev det inte riktigt så i alla fall. Har precis agerat teknisk support över telefon för syrran. Det var tydligen dags att byta profilbild på facebook;) haha.. Men nu är det fixat! Till detta lyxade jag faktiskt med ett glas vin.. Tänka sig. Redan vid halv två var jag sugen på ett glas (JA, mitt på dagen typ), men helt galen är jag faktiskt inte… Så jag höll på det tills ikväll;) Till saken hör att jag satt och blev helt nostalgisk när jag tittade i mitt USA album med foton från mina och Kristins vinkvällar.. Kunde liksom inte låta bli att sakna denna underbara tös ännu lite mer och då också ett glas vin;)

Nu är det dags för sängen och en liten stunds läsning åtminstone:)

Om Frida

En glad tjej som gillar livet. Mina stora intressen är foto, scrapbooking och hemmafix. Just i detta nu är jag väldigt inne på bakning av alla dess former och att sy. Provar alltså gärna på nya hobbys;) Har svårt för att sitta still, så har gärna mer än ett projekt på g:) Läser tredje och sista året på folkhälsovetenskapligt kandidatprogram i min hemstad Halmstad. Till hösten får vi för tillfället se vart vinden bär, men det lutar åt fortsatta studier mot en magisterexamen. Mitt motto är att njuta av livets alla dagar! och njuta är något man kan göra på många olika sätt:) Varje dag bör vara värd att leva!
Det här inlägget postades i Vardag. Bokmärk permalänken.

En kommentar till En torsdag

  1. Kristin skriver:

    Sötnos..vet du hur mycket vin vi ska dricka tillsammans när jag kommer hem!! Det är inte riktigt rätt att sitta själva på varsin sida av jorden. Ändring på detta:)

    Jag tycker om din blogg! fortsätt så :)

    Love u girl!

Kommentera

