Steg-galen

Kan rapportera att min steg-topp absolut nåddes igår! När jag kom hem igår stod räknaren på 19658 steg. Jag måste erkänna att jag själv är impad;) Kan också meddela att JA, jag har träningsvärk idag, haha.. Men det är la gött det, så jag vet att jag gjort något vettigt! Som Eme påpekade igår är jag nu rädd att jag börjar bli LITE väl steg-galen, haha… Nya mål och nya gränser att spräcka! Nu lär det nog dröja ett par dagar innan jag uppgraderar mitt rekord;)

Idag kommer det bli fixardagen allan… I morse hann jag med en powerwalk på gymmet och 30 minuters core. Har påbörjat en storstädning inklusive rensning och tvättning. Upptill detta ska det också pluggas och göras mussli. Hej och hå;)

Hoppas ni får en bra dag!

Om Frida

En glad tjej som gillar livet. Mina stora intressen är foto, scrapbooking och hemmafix. Just i detta nu är jag väldigt inne på bakning av alla dess former och att sy. Provar alltså gärna på nya hobbys;) Har svårt för att sitta still, så har gärna mer än ett projekt på g:) Läser tredje och sista året på folkhälsovetenskapligt kandidatprogram i min hemstad Halmstad. Till hösten får vi för tillfället se vart vinden bär, men det lutar åt fortsatta studier mot en magisterexamen. Mitt motto är att njuta av livets alla dagar! och njuta är något man kan göra på många olika sätt:) Varje dag bör vara värd att leva!
Det här inlägget postades i Vardag. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Steg-galen

  1. Kristin skriver:

    WOW jag är imponerad måste jag säga!! :)

    Hoppas du är lika duktig på att spara pengar hihi för det är jag. Men snart ska jag Shoppa lite kläder :) Längtar till ”Hösten” och ”Vintern” nu, på med kofta och leggins!

    Skype snart! Härligt med en fixardag iaf..älskar sådana dagar

    Pusss

Kommentera

