Start me up

Godmorgon:)

Jag lyckades trotsa vädret igår, för tro inte att det slutade.. Men, jag kom ut:) Och väl ute var det ju så klart skönt. Bästa var vägen ”bort” för när jag kommit till rundningen av rundan för att börja komma hemåt igen flög det små isbitar i ansiktet. Mindre skönt!

Väl hemma igen var det dags att fixa sig för kvällens födelsedagsfirande. Söta Angelica fyllde 21 år och började känna sig gammal:P Detta firades med en vinkväll med dipp och tillbehör hos henne. Kul att få träffa alla:) Angelica är en riktig baktjej så hon fick en helt underbar receptbok med massa goda kakor och tårtor. Bara att vänta på en ny inbjudan nu;)

Idag blir det föreläsning och skola för hela slanten! Matkittet för dagen är packat och klart. Ikväll hoppas jag få plats på ett step-intervall pass, står just nu på reservlistan. Annars får det bli träning på egen hand i gymmet så jag når min 10 000 steg;) Tävlingsmänniskan inom mig är på topp, hihi…För att vara på den säkra sidan ger jag mig ut på en snabb morgonpromenad;) Fick precis reda på att vi börjar en timma senare än vad jag planerat för, perfa!

Hoppas ni får en bra dag!

Om Frida

En glad tjej som gillar livet. Mina stora intressen är foto, scrapbooking och hemmafix. Just i detta nu är jag väldigt inne på bakning av alla dess former och att sy. Provar alltså gärna på nya hobbys;) Har svårt för att sitta still, så har gärna mer än ett projekt på g:) Läser tredje och sista året på folkhälsovetenskapligt kandidatprogram i min hemstad Halmstad. Till hösten får vi för tillfället se vart vinden bär, men det lutar åt fortsatta studier mot en magisterexamen. Mitt motto är att njuta av livets alla dagar! och njuta är något man kan göra på många olika sätt:) Varje dag bör vara värd att leva!
Det här inlägget postades i Vardag. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Start me up

  1. Kristin skriver:

    Heeej söta!!

    Hej och hå men bloggandet;) starkt jobbat..jag ska bli en sann supporter så du aldrig slutar. Det blir ju så mycket enklare för mig att hänga med i ditt liv :) och 10 000 stegs klubben haha jag tror på dig och ditt lag

    Jag längtar till vi kan pyssla lite.

    Pussss

Kommentera

